Peste 3 milioane de persoane atinse prin campania de lansare a soluției de plată online SEQR

Peste 3 milioane de persoane atinse prin campania de lansare a soluției de plată online SEQR

anului 2013, când au lansat în România cea mai rapidă, sigură si simplă solutie de plată cu telefonul mobil – SEQR. Echipa internă de Corporate Communication, împreună cu agentiile Oxygen si Frank Digital, a creat si implementat campania de lansare a produsului în perioada octombrie – decembrie 2013, care a avut ca rezultat o audientă totală de peste 3 milioane de persoane.  Campania integrată de comunicare a reunit o serie de activităti menite să creeze vizibilitate pentru lansarea SEQR: relatii cu mass-media relevante, parteneriate cu câtiva dintre cei mai cunoscuti bloggeri pe segmentul vizat, productii video speciale, promovare pe social media (inclusiv o aplicatie de cumpărături inovatoare pe Facebook - SEQR the City), marketing direct adresat clientilor existenti si potentiali, precum si comunicare internă.  Principalele rezultate ale campaniei de promovare includ:

 

  • O audientă de peste 2,8 milioane persoane pentru lansarea SEQR, prin activităti de relatii publice, care au asigurat o prezentă în mass-media excelentă, pe canale nationale în TV, editii print si online.
  • O audientă în social media care a depăsit 250,000 vizualizări, 1,500 comentarii si like-uri si peste 18,500 de vizualizări ale filmărilor demo SEQR. 
  • Pagina de Facebook a Garanti Bank a crescut cu peste 10,000 de fani pe durata campaniei si mai mult de 2,000 de persoane s-au înregistrat si 14,576 produse au fost cumpărate în lumea virtuală, prin aplicatia de Facebook SEQR the City (aplicatie similară unui joc traditional, în care utilizatorii au trebuit să îndeplinească o serie de sarcini, constând în plăti virtuale realizate cu SEQR).
  • Activare specială la sediul central al Grupului Garanti, prin care angajatii au avut posibilitatea de a fi primii care testează, oferă feedback si folosesc solutia SEQR. 
  • O editie specială a Garanti TV a fost dedicată lansării SEQR

SEQR a fost creată de Seamless, unul dintre cei mai importanti furnizori mondiali de solutii de plata˘ cu telefonul mobil, si lansată în România în parteneriat cu Garanti Bank, una dintre cele mai dinamice si inovatoare bănci de pe piata locală. SEQR este o aplicatie care permite plata cu smartphone-urile în magazine, restaurante si în mediul online si reprezintă cea mai simplă, sigură si eficientă solutie de plată din România.

Inapoi