Oxygen PR se alătură rețelei internaționale de comunicare Global One Communication

Oxygen PR se alătură rețelei internaționale de comunicare Global One Communication

15 octombrie 2014 – Agenția Oxygen PR s-a alăturat rețelei internaționale de comunicare Global One Communication (GOC), care reunește o serie de agenții independente din Europa, cu prezență globală.

Prin alăturarea la GOC, Oxygen PR are acces la expertiza extinsă a rețelei, în domenii variate, precum tehnologie, retail, energie, educație, financiar sau farma. Prin intermediul agențiilor independente, GOC are o prezență în piețe cheie, precum Germania, Marea Britanie, SUA, China, Italia, Olanda, Belgia, Franța, Spania, Polonia, Rusia și altele.

„Parteneriatul cu GOC ne oferă prezența internațională și acces la know-how valoros, ceea ce se traduce prin valoare adăugată adusă echipei noastre și serviciilor oferite partenerilor noștri. În același timp, GOC va beneficia de expertiza noastră pe piețele din sud-estul Europei, pentru a oferi servicii integrate clienților săi prezenți în mai multe țări”, a declarat Tereza Tranaka, managing partner Oxygen PR.

GOC este prezent și în Sillicon Valley, unde are competențe puternice pe zona de tehnologie. Clienții GOC sunt atât organizații globale mari, cât și start-up-uri mici din diverse industrii, cu o reprezentare preponderentă în IT și tehnologie. Printre clienți se numără GE, AT&T, Lenovo, Acer, Ambius, Devolo, OVH, Itancia, WordLogic, Western Digital, Bodet etc.

„Ne bucurăm să avem Oxygen alături de noi, o agenție cu competențe impresionante, o echipa talentată și expertiza valoroasă. GOC continuă să se dezvolte și să-și extindă prezența în noi teritorii, iar prin alăturarea Oxygen putem oferi servicii complete clienților noștri prezenți pe piețele din sud-estul Europei”, a spus Oliver Schillings, membru fondator și președinte al Global One Communication.

Global One Communication este o rețea strategică de agenții independente de top din toată lumea, care s-au reunit într-o colaborare non-exclusivă, pentru a livra servicii locale de înaltă valoare companiilor internaționale. GOC se diferențiază de grupurile globale de PR prin flexibilitate, nivelul înalt de pregătire profesională al membrilor echipei, abilitatea de a livra rezultate într-un timp record și expertiza extinsă atât la nivel local, cât și global. În acest sens, clienții pot derula activități de comunicare relevante în diverse țări, fără a fi constrânși de un contract rigid centralizat, ci personalizat în funcție de specificul local al fiecărei piețe.

Inapoi