Oxygen a câștigat premiul I la Webstock Awards 2014 pentru campania de blogging Heineken „The Odyssey”

Oxygen a câștigat premiul I la Webstock Awards 2014 pentru campania de blogging Heineken „The Odyssey”

26 septembrie 2014 – Agenția independentă de comunicare Oxygen a fost în topul Webstock Awards 2014 la categoria blogging campaigns, câștigând premiul I pentru campania Heineken „The Odyssey”.

„The Odyssey” a pornit de la ideea că fiecare bărbat are o calitate care îl poate face legendar. Oxygen a provocat trei bloggeri cunoscuți (Andi Moisescu, Cristian Manafu și Cristian China-Birta) să facă o schimbare radicală și să își facă un selfie purtând barbă, în timp ce Cosmin Tudoran, Toma Nicolau, Cristina Bazavan și Andra Zaharia au lansat o dezbatere în online despre noul trend în rândul bărbaților: barba.

În scurt timp, campania a devenit virală, atât în media tradiționale și social media. În doar două săptămâni de la lansare, numărul interacțiunilor a ajuns la 1,4 milioane și peste 2,000 de comentari au fost generate în primele câteva ore de la postarea selfie-urilor. 20 de articole au fost publicate în print și în online media, ajungând la 2,4 milioane de cititori la nivel național – peste 10% din populația țării.

Agenția nu este străină de Webstock Awards. În 2013, Oxygen a câștigat locul al treilea la categoria special projects pentru campania Johnnie Walker „Join the Pact”. Webstock Awards România oferă recunoaștere celor mai bune campanii de comunicare online desfășurate în anul anterior.

Inapoi